sâmbătă, 6 decembrie 2014

Citirea zilnică a Bibliei îmi schimbă viaţa


Când citeşti Cuvântul Domnului în fiecare zi, nu se poate să rămâi aceeaşi. Nici eu nu am rămas aceeaşi. Nu mai pot să ascult sau să citesc cuvinte care nu se referă la Dumnezeu. Am primit o dorinţă mai mare de a-L cunoaşte pe El, încât de-a lungul zilei ascult numai muzică creştină, citesc cărţi despre Dumnezeu, iar pe Facebook nu mai suport nicio poză cu text care îl pune în centrul atenţiei pe om.

Nu vreau să spun că am ajuns o sfântă, doar că simt o mai mare atracţie spre Dumnezeu. Şi asta mă bucură. Pentru că ştiu că orice minut petrecut împreună cu El, face mai mult decât ore întregi petrecute cu alte lucruri. 

Mai mult decât atât, sunt atât de bucuroasă că am început acest studiu, încât spun despre el oricărei femei pe care o cunosc. Mă gândesc că măcar de curiozitate dacă citeşte acest blog sau intră pe pagina de Facebook cu studiul zilnic şi tot e bine.

Eu sunt foarte bucuroasă şi încântată (deja mă repet, dar este adevărat) că am început să citesc Biblia cu mai multă atenţie decât inainte. Acum vreau să înţeleg ceea ce citesc şi nu doar să bifez o rubrică în lista cu ce am de făcut. Şi nici nu mă grăbesc. Un capitol pe zi nu este mult şi pot să-l citesc relativ repede, iar apoi mai am timp şi să-l „răscitesc” până reuşesc să-i înţeleg mesajul.

Tu ce poţi să spui despre tine? Ţi-a schimbat în vreun fel viaţa citirea mai cu atenţie a Bibliei?

M-aş bucura dacă ai lăsa un comment mai jos. Nu trebuie să fie lung, ci doar sincer.

Învăţând împreună cu tine,


Ramona 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu