marți, 30 decembrie 2014

Cuvântul anului 2015


Ideea mi-a fost dată de Irina pe blogul ei Dulce Casa. La început nu am crezut că voi putea să sintetizez într-un singur cuvânt ceea ce îmi doresc pentru anul 2015, dar totuşi am găsit ceva: 
CONSTANŢĂ 

Îmi doresc să fiu constantă în umblarea mea cu Domnul. Vreau să continui ceea ce am început în 2014 şi râvna cu care am început să mă însoţească pe tot parcursul anului 2015.

Ce am început? Am început să fiu mai serioasă în umblarea mea cu Domnul. De când m-am căsătorit şi au venit copiii, relaţia mea cu Domnul a suferit numeroase urcuşuri şi coborâşuri. Mai multe coborâşuri, dacă e să fiu sinceră. Şi asta pentru că a trebuit să învăţ să mă reorganizez, să-mi găsesc timp şi pentru mine printre scutece, alăptat, mers în parc, treburi gospodăreşti, o mutare în străinătate, adaptarea la un mediu nou. Toate acestea s-au întâmplat pe parcursul a 6 ani.

Anul acesta am putut să spun STOP! Acum ştiu ce înseamnă să fiu mamă, m-am obişnuit şi cu statutul de soţie, iar ceea ce îmi mai lipsea era să-mi reglez şi relaţia mea cu Domnul.

Acum, cu ajutorul Domnului, citesc în fiecare zi din Biblie, meditez la Cuvântul Lui, mă rog şi încerc să mă menţin pe parcursul zilei conectată cu gândul la El.

Sunt sigură că acesta este cel mai bun lucru pe care pot să-l fac şi că, dacă am o relaţie bună pe verticală, se vor aranja şi celelalte lucruri pe orizontală.

A, da, şi încă ceva: îmi doresc să fiu constantă, dar în acelaşi timp să fiu în linie ascendentă.

Draga mea, tu dacă ar fi să-ţi alegi un cuvânt pentru anul care urmează, care ar fi acela?

Ramona


3 comentarii:

  1. un cuvant foarte bun!fara constanta si perseverennta nu putem spori in viata duhovniceasca

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e, Irina! Ma bucur sa te vad aici. Eu te urmaresc de ceva vreme :). Ma intrebam cand te vei ocupa din nou de blog si vad ca te-ai apucat din nou. Multa inspiratie iti doresc!

    RăspundețiȘtergere