duminică, 28 decembrie 2014

Dacă nu vrei să fii schimbată, atunci nu mai citi Biblia!

A citi Biblia nu este acelaşi lucru cu a citi o carte laică. Citind Cuvântul Lui, Dumnezeu începe să lucreze la inima omului, să-i arate care este starea lui şi ce lucruri trebuie să lase pentru a fi plăcut Lui. 

Pe măsură ce parcurg câte un capitol pe zi, meditez asupra lui în timpul zilei şi mă rog, realizez tot mai mult că se întâmplă ceva. Cuvintele încep să prindă viaţă. Nu mai pot să trec aşa uşor peste ele. Dumnezeu îmi vorbeşte prin Cuvântul Său şi acolo unde mi se pare extraordinar de frumos (de ex., răspunsul Mariei la ceea ce i-a spus îngerul: "Iată roaba Domnului, facă-mi-se după cuvintele tale"), cuvintele încep să aibă sens şi în viaţa mea. Dacă Domnul mi-ar cere ceva care ar necesita sacrificii din partea mea, aş fi la fel de pregătită ca Maria pentru a spune "Da, Doamne!"? Ştiu exact ce îmi cere Domnul în situaţia asta, pentru că există un domeniu pe care până acum l-am controlat eu. Dar, acum Domnul îmi spune să pun în mâna Lui acea parte a vieţii mele şi să-L las pe El să preia controlul. 

Oh, şi doare! 

Practica nu e atât de plăcută ca şi teoria! 

Am mai citit şi înainte Biblia, dar niciodată nu m-a atins ca acum.

Dar sunt convinsă că este mai bine să las pe Domnul să preia controlul, decât să fac după voia mea şi astfel să împiedic lucrarea Domnului şi voia Lui. Iona a refuzat să-L asculte pe Domnul când i-a spus să meargă în cetatea Ninive, dar până la urmă, după încercări grele în care era să-şi piardă viaţa, Iona a fost nevoit să spună "Da" şi a experimentat astfel încă o dată dragostea Domnului. 

De aceea, fii atentă! "Niciun Cuvânt al Domnului nu se întoarce la El fără rod." Asta înseamnă că EL va lucra în tine, dacă nu a început deja să o facă. Dacă nu vrei să fii schimbată, nu mai citi! Dar îţi spun cu certitudine că te vei lipsi de o grămadă de binecuvântări. Şi mai presus de toate, te vei priva de auzirea vocii Lui şi de călăuzirea Lui perfectă. 

Ştiu că ne aşteaptă încă o săptămână de sărbători. Dar să luăm fiecare zi pe rând şi să o începem cu Dumnezeu. Şi aşa vom avea binecuvântarea Lui peste noi.

Acesta este planul de citire pe săptămâna care urmează:


O săptămână sub călăuzirea Domnului vă doresc!

Ramona 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu