vineri, 12 decembrie 2014

De ce să ne chinuim singure, când Îl avem pe Dumnezeu?!


Citind zilele acestea din Psalmi, am meditat de mai multe ori la ei. Am constatat că David a venit la Dumnezeu deseori cu sentimentele lui de frică, îngrijorare, nelinişte. Nu a stat să se frământe singur şi să-şi poarte singur povara. El I-a dat povara lui Dumnezeu.

Am văzut că David a venit la Dumnezeu în sinceritate, fără să se ascundă şi să încerce să pară mai bun decât este. Şi Dumnezeu l-a primit. Dovadă că Psalmii lui au rămas înregistraţi în Biblie. Şi a scris 150 de Psalmi în total!!! Asta înseamnă că David nu a obosit să vină la Dumnezeu cu necazurile lui. A ştiut că este ascultat şi a avut credinţa că Dumnezeu va lucra în favoarea lui. Şi sunt sigură că, până ca Domnul să înceapă să lucreze pentru David, El îi dădea deja lui David pace în inimă.

Îmi aduc aminte de câte ori am primit şi eu pace în inimă, pentru că pur şi simplu mi-am lăsat inima deschisă în faţa Lui! Dumnezeu e atât de bun!!

Mai venim noi la Dumnezeu cu încredere? Sau preferăm să ne descărcăm în faţa prietenelor şi treaba e rezolvată? Nu mai avem nevoie să-i povestim şi lui Dumnezeu... Şi David l-a avut pe Ionatan, dar tot a mai avut cuvinte şi pentru Domnul.

Sau poate din cauza unor dezamăgiri nici nu mai povestim cuiva şi ne închidem durerea în noi înşine... Nici asta nu e bine. Noi nu putem să ne eliberăm singure de apăsare. Doar Dumnezeu o poate face, şi asta de câte ori avem nevoie!  

Când avem la dispoziţie un Dumnezeu atât de bun, de ce să ne chinuim singure?! El e gata oricând să ne asculte şi să ne dea pace în loc de îngrijorare. Ne trebuie doar credinţă, iar aceasta vine prin Cuvântul Lui pe care Îl citim în fiecare zi!

Fiţi binecuvântate!


Ramona

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu