duminică, 21 decembrie 2014

Din ianuarie începem cartea Geneza


Dragele mele, nu pot să vă spun cât de mult mă bucur că ne-am strâns câteva fete care citim zilnic câte un pasaj din Biblie. Sigur prin aceasta Îi facem plăcere Tatălui, în timp ce noi creştem tot mai mult în cunoaşterea Lui. 

Îmi doresc să ajungem atât de îndrăgostite de Cuvântul Lui, încât să nu ne mai fie de ajuns doar un capitol pe zi şi să trecem la două :).  

Vreau să vă anunţ că facem o pauză în următoarele 2 săptămâni şi începem din nou în 5 ianuarie 2015.

Dat fiind că Psalmii nu sunt o carte ce trebuie citită cap coadă, ne oprim aici cu ei (îi vom relua ulterior) şi începem în ianuarie cu cartea Geneza. În lunile ianuarie, februarie şi până la mijlocul lui martie vom stărui asupra primei cărţi din Biblie.

Dacă sunteţi încântate de acest studiu şi credeţi că vă ajută în creşterea voastră spirituală, împrăştiaţi vorba despre el! Spuneţi şi altor fete/femei pe care le cunoaşteţi! Este loc pentru toată lumea la picioarele Învăţătorului, a Domnului Isus.

Până atunci, eu vă doresc Sărbători pline de Pacea şi Bucuria date de naşterea Domnului Isus în lumea noastră! 

Fiţi binecuvântate voi şi familiile voastre!

Ramona

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu